Konstnär, hahah

Blev så sugen på att rita för nån dag sen men hittade inte mitt block, så fick cykla ner på stan och kolla vad som fanns i konstnärsshoppen, hittade en hel del. Var dock väldigt nervös för att ta de första sträcken på pappret, är ju typ 10 år sen jag ritade sist, så är ju sjuuukt ringrostig. Men det är väl bara att träna på, tänkte ni skulle få följa min "framgång" här, om jag inte nu inte skämms allt för mycket för det jag åstakommer. 
Detta var vad jag hittade i affären:
 
Och detta är resultatet av min första teckning på tio år, inte helt ok, men för första försöket på 10 år så helt ok.
 
 
Nu lite sex and the city, sen sova innan jag ska upp och jobba. sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att dom gamla takterna sitter i fortf ! Kul! Blir spännande se vad som kommer härnäst. Ni kanske får ha utställning du o Emma sen! Kram mamma

Svar: jo men något ringrostig, måste träna mer...får se vad jag påbörjar i morgon =)
Erika

2012-06-29 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0