Lite shopping

Började dagen med att vakna upp i Vännäs, vi hade fått sova hela natten, skönt, var ändå trött så när jag väl var hemma gick jag och la mig igen en stund. Fick tillbaka min cykel idag, kändes underbart :) så jag gick upp på stan och hämtade den, men innan jag tog mig till cykelshoppen så gick jag in på Stadium och köpte nå billiga linnen och tröjor att ha i stallet i sommar (om det nu blir nån sommar vill säga) hittade mig även ett par nya träningsbyxor från Nike, jätte coola :) Hoppade in sväng på body shop också och köpte lite små saker, sen upp till stallet, blev där flera timmar, ridit lite på banan och sen började jag skotta ur boxen, gjorde inte hela dock, får ta lite varje dag. Sen hade jag fått ett sms om att min filt till Fighter kommit så cyklade och hämtade den också. I morgon börjar jag på mitt sommarschema, ska bli skönt få lite struktur i livet... Lägger upp lite bilder på mina fina inköp från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0