Midsommar

Årets midsommarafton börjar jag dagen med att stiga upp och cykla till jobbet kl 6.00. Ganska seg start på dagen , inga speciella körningar. Vid lunch åker vi och handlar lite gott, hämtar mina shorts sen lägger vi oss ute och solar lite medans vi äter våran lunch. Får sen en lite längre körning så tyvärr hinner vi inte äta av det goda vi köpt (tur jag jobbar i morgon så vi kan äta det då, inte för att det behövs med tanke på vad jag ätit ikväll). Efter jobbet tar jag en snabb dusch, byter om och cyklar till Ålidhem för lite midsommarfirande med min syster och co. Vi är ute, grillar lite, äter lite sill och potatis (sånt som hör sommaren till), spelar kubb. Sen går solen ner och det blir kallt och myggigt så vi går in i lägenheten och spelar lite musikspel och pratar (och äter så jag ser gravid ut på riktigt, det är fruktansvärt) men gott var det, det var cheezeballs, chips, andra snacks, paj med glass, tårta (då det fanns en som fyllde 30 bland oss) jordbuggar med grädde. Ja ni hör ju själva! Nu hr jag iaf cyklat hem och ska kasta mig i badet innan jag kastar mig i sägen, är så trött. Ska upp tidigt i morgon så jag hinner rida lite innan jag ska träffa Linda kl 12.30, börjar jobba tidigare i morgon också, ska bara komma ihåg att jag lovat det så jag kommer när jag lovat, hmm... har redan glömt det X antal ggr. Avslutar med en sommarbild från idag, tagen vid middagen på Ålidhem, sov gott och glad midsommar =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0