SOMMARLOOOOOV...

HA skrev sista tentan för terminen idag, får se hur det gick... efter tentan så tog jag skit cykeln till Teg där jag fick veta att jag blir cykellös till tidigast onsdag, hur fan ska jag lösa det?? Gick iaf till stallet efter det, red en sväng i skogen, jätte härligt :) Hade bättre tur med vädret idag än igår, dock började det regna när jag gick hem och det regnade heeeela vägen, så var mäkta blöt när jag var hemma. Har fått ganska bra med motion idag iaf :) Blev att kasta mig i soffan när jag kom hem, se lite film och ta de lugnt, hur skönt som helst, inget plugg inget alls, lovley....sen var det dags att göra sig klar för lite middag på staaaan....
Det blev såklart sushi på Sagami...dumplings till förrätt, mycket gott..
Hade en jätte trevlig kväll tillsammans med Maria och Alex, detta kommer att göras om...
Alex
Maria
Efter Sagami blev det Olearys för en drink eller två, lite hög ljudnivå men det var väldigt trevligt iaf...vi var kvar tills kl 23.30 sen var det dags för gamtanterna att bege sig hemåt...dock kan man kanske inte se så gammal ut då 20 åringar raggar på en...hmmm....vi valde att avvika ;)
I morgon blir det att vandra upp till stallet igen, suck vad jobbigt...kanske jag tar bussen hem , vem vet ;) sen ska jag på fotboll...God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0