Trött, så trött

Sovit super dåligt natten som ar, somna kanske 2 h innan jag skulle stiga upp, så har varit lite efter hela dagen typ, apseg och mega trött... Orkade iaf cykla till stallet efter jobbet, tog en massa foton på Maria när hon red, de korten är nu nerladdade på ett USB som hon ska få sen =)
Efter stallet mötte jag upp Anna på stan, vi gick på Sagami för att äta lite middag, blev Dumplings och vårrullar till förrätt och sen sushi till huvudrätt, blev så mätt att jag trodde magen skulle spricka...kul se magen bli till en boll när man ätit haha, ganska kompiskt på nå sätt, men de e ju klart, fyller man den med något så måste den ju öka i omkrets hihi...
Ha blev kallad stickan på jobbet idag, är jag så lik Stig helmer Olsson?? haha en liknelse jag aldrig tänkt på mohahaha
Nu sitter/ligger jag i soffan och ärså sjukt trött så jag undrar hur jag ska ta mig till sängen? borde sovit för länge sen då jag snart ska upp igen, börjar kl 8.00 i morgon, men är jag lika trött som idag blir de tusan en powernap kan jag looova....
Nu ska "stickan" sova, sov gott mina vänner...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0