Typiskt

Ledig idag, underbart. Har ju hunnit med en hel massa saker :P Vaknade och la mig i soffan, såg lite CSI, Tog mig sen en powerwalk, hade tänkt vara ute ca 45 min och sen handla lite mat, men det blev ändrade planer då jag gick vilse på i20 området, så jag kom ut på Ersborda efter ca 1,5 h haha... så det bev 8,5 km promenad, sen fick jag handla lite. Hem och äta lunch, kasta sig på cykeln, cykla till hästen, sen cykla upp till IKSU blir ca 1,5 mil, springa 2,2 km med Marlene på IKSUs friidrottsarena, sen cykla hem. Nu skulle jag precis kasta mig i duschen och vad kommer jag på!!! Att varmvattnet är avstängt, vad tusan liksom... Vad göra nu?? Ska ju iof snart cykla upp till stationen för att sen åka och kolla på fotboll, får kanske ta mig en dusch där då, känner mig ju lite halväcklig. Men bra  med motion har jag då tusan fått idag, det kan ingen säga nå annat om :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0