46 h

I morgon bitti då jag går hem från jobbet har jag varit vaken i ca 46 h, och det börjar kännas kan jag lova! steg upp vid kl 10 i fre, gick ut och gick med hantlar (måste ju börja utmana mig liiiiite iaf), cyklade sen till stallet, red en timme, cyklade till stan och träffade Veronica, gick i lite affärer och slösa pengar!! Cyklade hem kasta i mig lite mat, in i duschen vidare till jobbet (tog faktiskt bilen men bara av den anledningen att jag skulle till stallet sen, för att vinna liiite tid). Började jobbet kl 18.30, vaken akuten natt, var hyfsat lungt ändå med tanke på att det var brännbollsyran. Gick av passet kl 7.30 i morse då jag satte mig i en annan ambulans och åkte ut till Bussjö för att jobba som sjukvårdare på motorcross tävlingen som var där, där satt jag och tittade tills kl var 17.00 då vi fick betalt och kunde köra hem. Väl hemma på station igen var det bara att kasta sig i bilen och spurta iväg till stallet, fixa hästen (och en häst till), skynda sig på affären för att köpa nå snabbt att äta. Hem och duscha, äta och ladda inför nattjobb inne på NUS. Så nu sitter jag här, började kl 21 och slutar kl 07. Då ska jag cykla raka vägen hem och DÖÖÖ i min säng efter 46 aktiva timmar. Lite mycket till och med för mig, detta ska jag försöka att undvika igen i framtiden, liiite bättre planering av Erika haha... Kan tillägga att det vackra vår7sommarvädret har gjort att jag blivit brun i ansiktet, känns ju positivt det iaf, så ser jag inte lika sjuk ut... mina ben ska vi INTE titta på, man kan ju bli bländad, minns inte när jag var såhär blek senast, hujjjja....jaja sov gott nu som får sova! snart jag med :)

Kommentarer
Postat av: Hille

Jag kollade på mina ben här i helgen då det faktiskt var sommarväder på riktigt o inte som nu med snö o isvind(måste flytta söderut) iaf...hade solbrillor på men blev ändå permanent synskadad tror jag. Men sov människa sov, det går inte bra i längden att vara vaken sådär. Tro mig jag försöker varje sommar...o varje höst e jag typ utbränd för att jag försökt jobba dygnet runt.

2012-05-30 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0