Bra dag idag

Kom hem från jobbet vid 8 tiden i morse, ställde väckaren på 12, och när den ringde så sov jag så underbart skönt att jag nästan ville gråta för att jag var tvungen stiga upp haha, men det var bara att hoppa i kläderna och cykla iväg till jobbet för utbildning i Prio 1 körning som räckte mellan 13-16, så nu får jag köra Prio 1, ska bli spännande att se när första körningen blir, ska jobba inatt på amb så kanske det inte är så långt borta =) Efter utb så cyklade jag och Emil ner på stan för att köpa oss var sitt headset som vi måste ha inför seminariet på fredag (har testat så det fungerar också och det gjorde det också). Sen blev det Body shop, skulle bara köpa en hudlotion kom ut med tre och en duschcreme på köpet haha, vad gör man när man älskar att lukta gott. Sen blev det inköp av lite nytt smink, jätte tråkigt köpa en ny mascara men behövligt. Slutade dagens tur på stan med att cykla till Emmas nya salong och titta in hur det såg ut där, väldigt fint, ljust och fräscht, köpte lite nytt schampo också. Så ingen mer handling för Erika nu hihi... Nu ska jag se lite Simpsons, ta ett bad och sen göra mig klar för att åka och jobba natt, är som en natt vecka denna vecka, är iaf ledig i morgon tor, då blir det film uppe på Ålidhem =) ska bli jätte trevligt, kanske köpa en macka från Subway också hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0