Gillar inte när folk inte hör av sig

Hm har nu suttit och väntat på ett besked sen jag vaknade, gillar inte när folk säger de ska höra av sig och sen inte gör det. Brukar hinna ladda upp mig och bli sur, men denna ggn ska jag andas lungt och hoppas att det finns en naturlig förklaring, tex att telefonen är trasig eller nå likande, grr... sitter dock inte inne och väntar, varit ute och gått med Marlene nån timme och sen lite te och fika hemma hos henne :)
Men nu måste jag ju få berätta att jag har fått köra min första blåljuskörning ever :) Var ju på utb igår, jobbade igår natt. Vi var ute mest hela natten, så ingen sömn, men jag fick köra blått hihi...kändes skumt, men min kollega var lugn och jag var lugn så det gick bara bra. Dock var det ju mitt i natten så det var inga bilar ute och jag körde tyst utan sirener, blev bara blåblinkande, men iaf, nu har jag testat det :) Kom hem vid 8.30 då jag hade morgonjouren i morse, gick och la mig och somna som en stock på en ggn, vaknade 17.15, ville inte stiga upp, skulle lugnt kunnat sova flera timmar till men hade ju lovat Marlene att vi skulle träffas så det var bara att masa sig upp. Nu ska jag läsa lite inför seminariet i morgon sen gå och sova, har ju varit vaken typ 6 h nu ojoj ;)
Lite sur bara för att mina egentliga planer inte blev av och framförallt för att personen inte hört av sig...hade ju sett fram emot denna kväll, jaja så är det, varför är jag inte förvånad??
Nu måste jag snart dra upp resväskan från källaren också, åker ju bort i 2 veckor på praktik så kanske bäst packa lite mer kläder och dyl ön vad jag brukar göra då jag åker upp till norrbotten hehe....
sov gott, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0