Gråtfilm

hmm...tur jag sitter här själv nu, just sett klart den sista samurajen, varför har jag inte sett den filmen tidigare frågar jag mig själv?? Shit vad bra den var, men Gud så jag gråtit, ojoj...bra musik, vackert filmad, otroligt vacka människor (gillar japaner) och jätte bra story...nu vill jag ju åka till Japan, får det kanske bli nästa resemål, efter Filippinerna???
ikväll blir det bio med syster, skräckfilm, så risken för att gråta är väl minimal hehe...
For en sväng till stallet och testa det nya bettet idag, funka hur bra som helst på lillkillen, red barbacka en stund på banan, oj vilken super bra balans jag har (not)....måste träna mer på det, hmm.... annars har det varit super fint och härligt väder ute idag, tog mig en promand då jag vaknade vid lunchtid, jobbade natt natten som var och vi fick inte sova speciellt mycket, 1-2 h sammanlagt kanske, det var tusan bara upp och ner ur sängen hela tiden...så det var ganska skönt komma hem och få kasta sig under täcket och vila en stund till. Skulle egentligen ha träffat Linda idag och följt med på öppethus på polisstationen eller var det nu var nånstans, men vi skulle mötas kl 12 och som jag gissade så sov jag då....
Några glada nyheter, det lyser inga lampor i min bil längre, de är alla fixade, dock inte betalda, väntar att räkningen ska dyka ner i min brevlåda, hujja...räknar med ca 10-12.000 så håll tummarna att jag får en bra lön denna månad ;)
Nu ska jag klä på mig lite och cykla ner på stan för att möta upp syster.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0