Hemma dag 2

Orkar inte stiga upp ur sängen. Vakna kl 11. Gick och handla, tänkte det skulle vara lite folk idag om jag gick tidigt, men dum som jag var glömde jag ju bort att det var röd dag, behövde ändå inte köa så länge så det var ju ok. Kom hem, frös, tog ett bad, blev slö och gick och la mig igen, vaknade kl 19.30 orkade egentligen inte kliva upp ur sängen , ville bara ligga kvar där, men tvinga mig upp iaf, seg och jätte trött....känner mig lite små stressad faktiskt, vet inte varför, kanske för att jag inte börjat plugga inför tentan än skulle jag tro...trött, så trött....borde kanske gå och sova snart.  Och inte har jag hunnit träna nå idag heller, hmm... får jag skylla på vädret? I morgon tänkte jag ta mig en promenad till jobbet eftersom bilen står så fint parkerad där, borde kanske tvätta av den i morgon också, får se hur peppad jag känner mig haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0