Hemma?

Hemma i Umeå igen efter några timmars bussresa. Men ibland undrar jag om jag är hemma eller borta? När någon frågar var jag kommer ifrån måste jag först säga att jag bor i Umeå men kommer från Älvsbyn hmm...Känns ändå skönt vara hemma hos mig själv nu, har säkert gått upp minst fem kg i vikt medans jag bott på byn, det är fruktansvärt, nu tillbaka till gamla vanor! I morgon måste jag dock på affären då kylen gapar tom, jobbigt.
Har iaf haft det super bra uppe i Piteå, veckorna har gått fort, lite för snabbt nästan, just när jag lärt mig vad några heter ja då är det dags att säga tack och hej. Men jag har lämnat mitt nr ifall de behöver förstärkning, så jag hoppas de ringer... Hoppas jag gjorde ett bra intryck på dem.
Marlene var så snall och hämtade mig på bussen ikväll också, när jag åkte upp till norr hade jag typ en halv resväska med mig, hem hade jag 1,5 tror jag...mamma dumpa på mig en massa saker (men det var bra)...orkar inte packa upp ikväll bara, ska kasta mig i badet och sen i sängen, sjukt trött....somna typ på bussen, och det är ovanligt. Sen ett glatt besked, jag klarade fysiologi tentan! Är så lycklig så jag vet inte vad, trodde jag skulle ramla av stolen då jag såg beskedet, tack Gud säger jag bara, nu kan jag släppa det iaf... satsa på nästa tenta istället som kommer om ca 2 veckor, suck...hatar tentor! Har ändå bestämt mig för att söka IVA vubben till nästa år, Piteborna inspirerade mig, så det är bara att fortsätta utbilda sig lite till så jag blir ändå bättre, vill också vara duktig...ett tag kvar men kanske inte omöjligt ;)
Tack för dessa två veckor iaf, och på återseende hoppas jag. Nu sova. hejhej
(arvidsträsk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0