Ingen motion idag hmm

Steg upp kl 9.00 och cykla iväg till NUS för att möta upp Emil för lite plugg, satt där tills kl 13.30 då jag fick styra kosan ut till Röbäck och möta upp hovslagaren. Gick bara bra att sko, vad annars när jag har den bästa hästen man kan ha?? ;) hann tyvärr inte rida, när han skott klart var kl nästan halv fyra och jag var tvungen hem och sova lite innan jag skulle börja jobba, så det var bara att sätta sig på cykeln och trampa hem i det vackra vädret, kan säga att det blev ganska varmt faktiskt :) Väl hemma blev det lite middag, en dusch och sen hopp i säng och sov i ca 3 h då jag sedan blev väckt av glassbilen som stod och tuta utanför, blev sugen på glass hihi...steg upp satte mig i soffan en stund, såg lite Simpsons innan det var dags att cykla till jobbet. Lite ledsen att jag inte hann ut och gå nå idag, sjukt fint väder och jag var väldigt sugen men som ni ser så fanns det ingen tid, och i morgon kommer jag nog inte hinna heller, ev en sväng på kvällen men förmodligen inte. Kommer försöka sova fram till 15.30 för att sen fara upp till NUS och plugga lite och sen hem innan jag ska upp på NUS igen för att jobba, får väl nöja mig med att cykla som motion då istället...Just nu så längtar jag hem till min säng, denna natt var ganska seg, är egentligen inte speciellt trött, bara seg och halvt less...Förresten, minns inte om jag skrev det i tidigare inlägg men jag har bestämt mig för att läsa IVA vubben nästa år. Kan vara bra att ha nu när det verkar vara så osäkert på ambulansen, en massa folk som ska komma tillbaka, nya tjänster som ska tillsättas av nytt folk, vilket kan resultera i att tre personer halkar ner på stegen och jag hamnar ännu längre bort från att komma in på en rad...20.000 vikarier som ska slåss om den lilla tid som finns... nej då får jag nog försöka göra upp en ny plan...Norge som IVA ssk heter den planen :) eller flytta till nån annan stad där de vill ha mig på ambulansen, typ Stockholm, Göteborg eller Skåne??? men det är långt borta, blir kvar nått år till iaf, måste ju plugga klart... har ju sagt att jag ska ge Umeå tills jag är 30 och det är ju två år kvar så det blir ju perfekt i så fall. har jag inget ambulansjobb om ca två år är det nog tack och hej Umeå :/ blandade känslor för det uttalandet men men.....kanske bara en massa svammel från min sida, kl är ju ändå 03.00 på natten och då är det lätt att flumma på lite ibland haha...En annan sak, måste få bättre självdiciplin, inte äta så mycket skit och inte äta så mycket på natten, men hur får man sånt??? dålig karaktär som man har, hmmmm :))))))
Avslutar med en liten sommarbild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0