Mycket impade av piteå personalen :)

Måste säga att jag är väldigt impade av de jag jobbar med i Piteå just nu. tror faktiskt jag ska söka en till Vubb till nästa år, jag vill också bli sådär duktig :) Blir nog IVA vubben då och se om jag kan hitta mig nån IVA tjänst att kombinera med ambulansen så jag kan få bli så duktig som jag önskar att jag ska bli en vacker dag :) kan ju tyävrr inte skriva varför jag är imponerad då jag inte kan bryta sekretessen, men oj vad bra de är....dock vet ju vissa av dem om det också och då blir de kanske inte alltid så ödmjuka men vad tusan ;)
Nu sitter jag i Älvsbyn på ambulansen med lånad dator och skriver lite på ett arbete och träffar min grupp lite för diskution hur vi ska gå vidare. snart hem och äta middag hos pappa :)

Hade förresten en jätte trevlig kväll igår efter praktiken på stan i Piteå. blev att äta buffe på Nodo eller vad restaurangen nu heter, men super gott var det, trodde magen skulle spricka ;) blev till och med ett glas vin hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0