Sjuk

Inatt blev jag sjuk. Hade så ont i halsen att jag inte kunde svälja, fick feber fram mot morgonen, inte så mycket men ändå så pass att jag kände mig halvdäckad, behövs inte så mycket i temp för att det ska räknas som feber för mig då jag normalt ligger på mellan 36,2-36,5. Sov inte nå alls, var sjukt trött på morgonen då det var dags att stiga upp, men det var ju skola så bara att masa sig dit, jobbigt att cykla var det :( Dock tycker jag att det var värt det, för denna dag var hur skoj som helst. Vi tränade simulering, omhändertagande i stökig miljö. Så himla skoj, två som vårdade och resten av klassen skulle spela stökiga personer. Jag fick spela en aggresiv person som hade misshandlat Staffan som sen satt inne på en toalett, sen ville jag in dit och spöa på han lite mer, så david fick försöka hindra mig. Sen fick jag spela ett knivoffer, blivit skuren i magen så mina tarmar hängde utanför, och en massa konstblod på mina händer, sen spelade jag en missbrukare som överdoserat och var medvetslös...dock var det skitsvårt spela medvetslös då Jenny sprnag kring mig och skrek at hon kunde HLR och att hon ville hjälpa till, var sååå himla roligt. Efter skolan var jag så himla trött så det blev att försöka ta sig hem och lägga sig på soffan och här ska jag ligga tills jag går och lägger mig, fattar inte hur jag ska orka upp i morgon, men vi har ett obligatoriskt seminarie som jag måste på. Ont i magen också :( buhu, synd om mig... (rumänien)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars mammas lilla älskling som är sjuk.. Och ingenting har du sagt( kan ju inte göra så mkt haha..) men jag kan ju tycka synd om dig iaf.. Annars verkar du ha haft riktigt roliga dagar.. Puss o kram och krya på dig

2012-05-31 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0