Sökt jobb

sökt ett jobb i Blekinge...hmm...undra vad som händer om jag skulle bli kallad på intervju, förmodligen skulle jag åka ner och kolla läget lite ;) inget planerat att flytta dit men erbjuds det tjänst på mitt drömjobb så kan jag kanske inte tacka nej, skulle dock bli väldigt ambivalent...byta att jobba som timvikarie på världens bästa station (ok kollegorna då, inte det jäkla ladstinget) eller fast tillsvidare anställning på en annan station i södra Sverige hmm säger jag bara...tror inte jag blir erbjuden jobbet men kan ju alltid söka ;)

Har även fått lite pass uppe i Piteå i sommar, tackade ja till tre pass. Vissa säger jag är en arbetsnarkoman, kan nog stämma skulle jag tro, älskar att jobba och ÄLSKAR att få lön hihi...har jag inget annat att fylla mina dagar med så kan jag lika gärna jobba, eller hur? Och om jag jobbar så slösar jag inga pengar heller. Har helt sjukt mycket räkningar denna månad, hatar att betala till CSN, är ju typ 2000 kr bara där.

Jag skulle vilja skaffa en hund... men hur ska jag klara det? vem ska ta hand om den då jag jobbar?? suck, hur gör man för att hitta en sambo? behöver en sambo så jag kan ha hund, så är det bara!!!



Jaja bäst jag fortsätter att jobba lite nu, 20 olika antibiotiker som ska delas ut ;) Stallet i morgonbitti innan jag får sova, men sen är jag ledig resten av kvällen då jag vaknat så då hinner jag kanske ut och promenera lite, skulle dock egentligen behöva styrketräna för just nu finns det inte en verksam muskel i denna kropp :(

Sov gott ni som får sova

Kommentarer
Postat av: Hille

Om du flyttar till blekinge får du flytta till en gård så kan jag bli din sambo ;) Har ju 3 hundar så det räcker till dig med :P

2012-05-23 @ 00:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0