Strax sängen

Tråkigt väder idag men jag hittade mig en ny runda att gå så det var trevligt iaf, var ute och gick i ca 1,5 h, sen blev det att kasta sig i soffan och se några avsnitt av Game of thrones, så himla bra serie, önskar att alla avsnitt kan komma ut så jag slipper vänta, är ju spännande nu ju ;) Fick dock förflytta mig från soffan till sängen för att se klart för att avsnitten var så mörka så jag såg ju tusan iget på skärmen. Sen var det dags för stallet så det blev en cykeltur dit, började att regna så jag skippade att rida då det såg ut som en stor gytjepöl på hela stallbacken, tog cykeln hem och kasta mig i duschen, nice. Just sett sista avsnittet av Missing, slutade lyckligt först men sen gjorde dom det slutgiltiga slutet så att det blir en fortsättning, vilket det dock inte ska bli hörde jag att de sa på TV, skit också, hatar när de gör så...
Nu hopp i säng för att sen cykla upp till MB i morgon och skriva arbete med Emil innan hovslagaren kommer kl 14.00, ska vara duktig och försöka cykla så mycket som möjligt nu så jag får mig lite motion, får inte bli soffpoatatis nu, stor risk för detta, hmm.... nu går jag också på min nattvecka, så efter jag varit i stallet i morgon blir det nog att sova en stund innan nattarbetet startar, går fyra eller fem nätter i veckan, minns inte så noga, blir nog bra :)
Sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0