Hemlængtan??

hmm..undrar om jag har hemlængtan eller om jag bara ær allmænt less? Længtar hem till min egen sæng och mina saker och mina rutiner. All træning har falerat, hinner inte gå ut och gå nå, hinner inte cykla något..jobbar hela tiden...sitter antingen i en bil eller på en stol...kænner mig som en stor degklump och det jobbiga ær ju att all træning jag lagt ner under sommaren ær nu borta, nu måste jag børja om igen från børjan nær jag kommer hem...bævar før att cykla till stallet, kommer ju dø av syrebrist! trøtt ær jag också, kænner att jag længtar efter en helt ledig helg utan något alls att gøra, bara ligga i min soffa och se på film. ca 10 dagar till sen ska jag dø i min soffa, længtar! Ska snart børja dela ut mediciner, slutar kl 22.30 ikvæll. Inget pass i morgon æn så længe men jag hoppas på ett kvællspass så jag hinner sova lite och kanske ta en promenad. Natt kænns slitigt då jag ska resa hem på tis fm och sen gå på akutbilen i Sollentuna under natten, blir ændå att åka hem och førska sova några timmar innan jag ska førsøka børja lotsa mig till rætt adress.... Ne hem från Norge, brødets land och få lite rutin på vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0