Bakis fotomodell

I lördags så var det jobbfest. Skoparty hos Anna. God mat och en massa skor, hur kul som helst. Sen mötte killarna upp oss och vi begav oss ut för att dansa lite =) Blev en helkväll med en massa gott att äta och dricka. Kan säga att backen hem till mig inte varit så seg på länge, trött och slut somnade jag iaf. Dag efter så skulle jag agera fotomodell, och huvudet kändes som 10 storlekar för litet för min hjärna som ville komma ut genom öronen. Men det var bara att ta en alvedon, på med sminket och sen var det full fart igen (som vanligt). Strålande sol var det iaf, vilket jag gillade dock inte fotografen då det enligt honom är svårare att få bra bilder dp kontrasterna mellan sol och skugga gör det svårt med ljuset. Men jag plocka iaf upp Gottfrid och Cecila uppe på Ålidhem och vi körde ut till Röbäck. Emma hade varit snäll och fixat mig i håret, sminket och kläderna fixade jag själv. Sen var det bara hästen som skulle bli snygg också :)
Vi valde ut lite vackra höst bakgrunder och fick till en hel del vackra bilder, jag är till och med nöjd med mig själv på bilderna, och med hästen så kan det inte bli fel. Här kommer ett par bilder, har över 700 st men tänker inte lägga ut dem alla haha..då får ni komma förbi och kika istället.
Som sagt fotografen heter Gottfrid Oskarsson och han kan man hitta på denna adress: 
 
 
http://www.gottegraphic.blogspot.com/
 
 
Bilderna tillhör honom och lite mig :) så var god och använd de inte utan tillåtelse.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himla fina bilder!! De är extra fina för du LER på dem! Tänk, det hade man aldrig kunnat tro att du äntligen skulle komma på bättre tankar gällande det där :)

Svar: på att le?? ja det händer ibland att munnen drar på sig ;)
Erika

2012-09-29 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0