Natt

Nattjobb på sjukhuset, är trött, vill hem redan, men har 7,5 h kvar. Har dock varit ledig idag och det var så skönt. Stängde till och med av telefonen helt igårkväll och slog på den först ikväll innan jag skulle på jobbet. var otroligt skönt. Sov tills jag vaknade, vilket visade sig bli 12 h sömn, kanske välbehövligt vad vet jag ;) sen upp och ta en morgonpromenad på en timme ca innan jag cyklade ut till stallet och red. Gick hur bra som helst, är jätte nöjd. Efter stallet blev det en tur upp till jobbet för att hämta nå skor jag glömt där, sen cykla hem och kasta mig i badkaret för att sen gosa ner mig under täcket i soffan nån timme innan jag skulle iväg hit. Så allt som allt har det varit en jätte bra dag och i morgon kommer det bli en favorit i repris =) I morgon när jag slutat jobba ska jag först ut till stallet en sväng och ta ut de små liven i helgen sen hem och sova. Men på kvällen då blir det feeest med tjejerna på jobbet för att sen träffa killarna. Ska bli så himla skoj, längtar! Sista dagen i "frihet" känns det som innan sex veckor av full fart tar vid. Måste börja packa alla tusen saker jag ska ha med mig överallt. Först en väska till Sandö med en massa varma kläder och dyl för övningen vi ska på där. Sen packa bilen med hästgrejer för kursen jag ska på nästa helg och sen packa resväskan med saker för att bo i sthlm en månad, ojoj vad jobbigt det kommer bli att packa upp allt sen, bläää... hatar att packa men framförallt att packa upp!
Nu ska jag gå och jobba, väcka lite folk som sover och vara en jobbig sköterska som vill ge mediciner mitt i natten då de vill sova (men det vill ju jag med så).
hejhej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0