Var tog min energi vägen?

Idag när jag steg upp så satt jag i soffan först en stund innan jag tog mig ut för en promenad i skogen i det UNDERBARA höstvädret, dock känner jag att jag har NOLL energi, orkade inte gå speciellt snabbt, känner mig som en degklump och denna känsla sitter i fortfarande. Jobbar nu min tredje natt, så skulle gissa att det är därför... men nu är det sista så sen vänder jag tillbaka på dygnet igen och blir kanske människa :)
 
stallade in hästarna idag, så nu vet vi att sommaren verkligen är över, nu sover de inne på nätterna och går i sina vinterhagar, nu kommer mörkret, vilket jag dock egentligen gillar, bara det inte regnar så himla mycket. Vi har även haft/har sorg i stallet. En av våra underbara vänner fick tarmvred i frekväll och var tvungen att avlivas, jätte tråkigt, känns konstigt, tomt på nå sätt, mina tankar går till hennes människa som just nu lider av brustet hjärta!
 
Nu närmar sig min Stockholmsresa också. Har fått mitt schema nu för praktiken v40-44, och det är ganska luftigt så kan komma att kunna åka till Norge lite då också vilket känns bra för då slipper jag gå back i min ekonomi :) Ska kolla lite med företaget som skickar över mig och se vad de tänker, då blir det Oslo igen :)
 
På tis ska jag lära mig att säga YES, ska och se film, blir Yes man med Jim Carry, började se den på jobbet förra söndagen men fick inte se slutet för det kom ett larm, så nu ska jag se den klar och efter det lära mig säga YES, (till andra saker än jobb då menar jag) får ju oftast säga nej för att jag jobbar haha...
 
Sov gott ni som får, min kropp sover men skallen är på jobbet, är kanske det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0