bara sjuuukt less just nu

Usch vad jag är less på det mesta just nu. Kom hem från sthlm igår, men känns som om jag vill tillbaka, dock när jag var där längtade jag hem, vad fan liksom! Och var är värmen? fryser fan heeela tiden, sjukt less nu. som tur är så är resan till Egypten betald nu så nu är det inte jätte länge bort innan jag får lite sol och bad...måste bara komma i bikiniförm först, men hur fan ska de gå till då jag bara äter godis hela tiden, ingen karaktär har jag...blääää vad jag är sämst ibland. Så nu sitter jag i min soffa efter en tråkig dag på jobbet, vi gjorde typ inget alls, målade ett rum, men det är ju inte så mycket ssk jobb precis. Fryser här inne också...leeeessssss, varöfr fryser ja hela tiden grrr.... ska nog lägga mig i badkaret snart och sen gå och sova... ser att kl är 20.40 så snart är de ju ok att sova :) ska ju upp i morgon till stallet innan jag ska på jobbet, blir dygn i Vännäs.
Ibland undrar jag vad det krävs för att jag ska bli nöjd?? vad sakans liksom? eller är livet bara så att man aldrig nöjd...när man når en punkt så måste man till en annan? ett ständigt strävande?! jobbigt..
Sov gott från surpuppan och gnällspiken... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0