Morgonpigg

Jaha vaknade för länge sen, utvilad men med sovhuvudvärk, så det var bara att stiga upp. Har hunnit vika ihop alla kläder som jag tvättade igår och är nu ombytt och väntar på att cykla iväg till gymmet. Idag blir det först bodypump en timme och sen indoor walking 40 min, kändes som lagom eftersom jag inte tränat ordentligt på en vecka när stockholmsresan kom i vägen. Sen när jag ska hem så är jag lite i valet och kvalet om jag ska baka en god äppelpaj som jag hittade recept på, på nätet. Är ju ändå valborgs, tänkte jag kunde ta med till jobbet kanske, om det blir något över... det som är risken, att jag äter upp hela själv...kanske bäst låta bli baka ändå, försöker ju sluta äta socker skit då min kost består av 85 % socker haha. Tråkigt väder är det ute också....hmm...blir nog att fara och träna nu och sen hem duscha och slappa i soffan för att ladda inför nattjobb....hoppas det ej blir mycket fylla...blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0