Härlig känsla

Sitter här på en säng och chattar lite, tittar mig omkring och när jag ser en sak får jag 1000 fjärilar i magen, det är en underbar känsla, en konstig känsla men som gör mig så glad, sitter här och ler. Har i allmänhet haft en väldigt bra fredag. Tog sovmorgon, åkte ner på stan, hem och fixa lite med tvätt och dyl, hann även sitta och slappa lite i soffan sen ner på stan igen och fixa med lite saker. Vidare ut till ica maxi och handla lite fredags mat och mys, hem och koka palt. Dock blev vi så mätta av palten så vi orka inte någon fruktsallad så det får bli frukosten i morgon istället haha.... sen av med de tighta byxorna och på med onepicen och kasta sig i soffan, bra fredag.
igår var vi och provkörde en ny bil, eller det var jag som körde mest, det var hur kul som hest. Kan ärligt säga att den är den nyaste och dyraste bil jag åkt/kört nångång =) Var ute med den i ca 3 h, hihi skoj skoj
I morgon blir det fest. Vi ska fira att skolan är slut, blir dock nästan ingen från klassen, men desto mer folk från jobbet och från akuten =) ska bli så sjukt skoj alltså, är väldigt peppad, länge sen jag var ut nu :) woho, jag och Marlene ska ha så himla skoj :) Nu är det tack och godnatt för min del, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0