helg i arbetets tecken

Har jobbat dygn i helgen inne i stan. Brukar vara ganska lugnt med de passen men inte denna ggn, nej det blev att bo i bilen i princip, men jag kan säga att det var ett givande och roligt dygn med en massa intressanta körningar, minns inte när det var så kul att jobba senast =) sov kvar på jobbet i morse men blev väckt av radion som inte den nya kollegan hämtat, men det gjorde inte så mycket, var ändå dags att kliva upp så....åt lite snabbt frukost på station och körde sen iväg till stallet. Var sjukt härligt väder ute, blev att rida en sväng innan jag kunde få åka hem och kasta mig i badet och sen soffan för att njuta av det som är kvar av denna söndag. Blev dock bjuden på middag, så ska strax ta på mig andra byxor och bege mig till Marlene och äta lite lax och potatis gjort i ugn...hon är så himla bra på att laga mat så....och det är ju alltid gott få mat lagat och slippa göra det själv. i morgon blir det att jobba dag, slutar kl 16.30 så tänkte ev ta ett konditionspass på IKSU, trampa på en timme och avsluta med lite simning kanske. Känns som om det är mycket nu till veckan så får passa på att ta de pass jag kan hinna med. Tis kan ev bli ett styrkepass om jag har tur...måste plugga (BLÄ) säger jag bara....usch usch, såååå lessss.... jaja Nej nu kamma håret och gå till polaren. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0