IKSU

Har äntligen skaffat mig IKSU kort och det känns super bra, har varit där nästan varje dag denna vecka och tränat olika saker. Idag tog jag mig ett pass i bassängen efter att jag fått into på gymmet av en PT. Så i morgon så ska jag och Marlene och Fredrik ta oss ett styrkepass och sen lite simning och bubbelpool som avslutning, kommer bli toppen =) Kan dock erkänna att träningsvärken jag har är från h-vetet. I natt var jag tvungen att kliva upp och ta Alvedon för att jag hade så himla ont, haha, jaja det går ju över, bara träna på, snart är det ju sommar 2013 och innan det kanske jag kan få ta mig iväg till utlandet för att sola och bada lite och då måste ju fetmagen vara i trim ;)
Har ikväll lagat till en hejdundran middag, vilket är ovanligt för att vara mig. Men jag var och handlade mat för 600 kr, bara fina fräscha saker, inget halvfabrikat. blev att laga plankstek och lite god efterrätt. Planksteken blev god och den blev godkänd av mitt sällskap. Efterrätten bestod av ett mangomousse som jag gjort helt själv toppad med passionsfrukt, super duper gott, fick receptet av Annica. Mummmmms.....
Nu ska jag snart iväg och jobba strax, jobbar natt. Blir sova kvar på jobbet för att sedan ta ett morgonpass på IKSU :) hejhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0