trött och seg

ledig två dagar nu och är redan less, hmm... vad gör man när man är ledig? kan någon berätta det för mig? skulle iof vilja träna men får inte träna på några dagar nu när tatueringen måste hinna läka ihop lite innan jag börjar röra på mig allt för mycket iaf :) saom sagt var och fixade en ny tatuering i förrgår, blev hur bra som helst, är sjukt nöjd =) var nog den tatuering som gjorde mest ont av alla som jag har, men det var bara att bita ihop, självvald smärta, och han som tatuerade tyckte jag var duktig så :)
sen blev det att köra förbi på IKSU och skaffa kort där, så nästa vecka hade jag tänkt börja komma igång med lite träning där, stort utbud, ska bli intressant och se vad som kan falla en i smaken
Nu har jag varit i stallet på fm så det är klart, ska träffa Marlene snart och ta en promenad med henne, känner mig så instängd och uttråkad så det kan ju vara en bra ide, frisk luuuuft :) Gick iaf bra i stallet, red ut, red till Nydalasjön och tillbaka, var ute ca en timme och njöt, frös faktiskt inte så speciellt mycket.
Nej nu ska jag gå och klä på mig och sen hoppa ut genom dörren och iväg till Marlene. Vi hojres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0