fredag

Full träningsdag idag. Vaknade av mig själv kl 8.00 låg och drog mig lite innan jag steg upp och cyklade till gymmet. Cyklade däremot iväg från mina träningskläder så fick gymma i mina mjukisbyxor, kan lova det blev varmt!!! Där i väntan på bodypumpen så satte jag på en cykel och cykla 30 min, sen pump en timme, gick bra och sen testa jag lite pilates en timme, kändes bra, behövde det i den stela kroppen. blev bara lite besviken på pumpen, först så var det en vikarie för mén av mina favvo instruktörer och sen försvann ljudet när hon prata, så man fick gissa sig lite igenom passet, tur jag kört det så mycket så jag typ vet vad man ska göra när i musiken =) Efter träningen cyklade jag ner på stan och shoppade lite. Köpte ett par nya mjukisbyxor och en hoodtröjda, hittade även ett par baggyjeans som satt rätt ok, men förutom det måste jag säga att sommarmodet är gräsligt! pastell äckelfärger överallt...jag kommer få gå naken i sommar eller i mina vinterkläder, tragiskt! Nu ska jag lägga mig på soffan en stund och smälta middagen, makrill och ägg, mums =) får se om jag tar mig en promenad sen ikväll, solen försvann ju :( Jobb i morgon :)
P.s, hatar folk som luktar gammal svett, jag får ångest och tror att det är jag som luktar, panik liksom!!! byt gymkläder lite oftare!!! Vill inte verka gnällig men snälla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0