kallt in i ryggmärgen

Är ute på Bussjö i helgen och jobbar som sjukvårdare på motorcross tävlingar. Är ganska kul vara där och kolla faktiskt, BETYDLIGT roligare än fotboll och hockey....Motorcross påminner om trav ungefär, samma atmosfär och lika skitigt =) som sagt kul, MEN kunde vi fått sol kanske?? Satan vad kallt det blir när man står stilla en hel dag i duggregn, musklerna och lederna vill inte riktigt lyda i slutet av dagen. Ska ut i morgon också och JAG hoppas på sol, men är tveksam!!!! Sen glada nyheter. Frank har bjudit mig att komma och hälsa på honom i London, så, så snabbt jag får mitt sommarschema ska jag boka biljetter, blir nog i juli då jag har en ledigvecka =) Shit så himla skoj det ska bli!!!! Längtar som en TOOOK!! Men först Egypten med Siri :) Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0