Ledig da idag

Eftersom hela helgen har spenderats ute på Bussjö och motorcrosstävlingar från morgon till kväll så tar jag helg idag och i morgon :) Har varit väldigt trevligt ute på Bussjö, fint väder ute igår, dock så är man ju hyfsat trött nu efter så långa dagar men men helt klart värt pengarna ;)
Så idag tog jag sovmorgon och sen blev det träning på fm, först bodypump och sen indoor walking. Åkte sedan till stallet och var där hela eftermiddagen. Hade tänkt ta lite kort nu när det är näst sista dagen jag spenderar där, men såklart hade jag inga batterier i kameran så nu är den på laddning och så gör vi ett nytt försök i morgon istället. Var ute och red i nästan två timmar, hur skönt som helst. Sen fick Fighter ett bad, så han är fin tills i morgon =) Nu har jag också fått mig ett bad, är dock inte lika ren som honom då jag inte orkade tvätta håret ordentligt hehe...Nu blir det lite Simpsons och avslappning på soffan... Ha det gott alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0