Två första passen avklarade

Japp då har jag överlevt mina två första ambulanspass i Stockholm utan några större problem, har till och med vågat mig på att köra bilen även fast jag inte hittar någonstans hehe. Är faktiskt riktigt roligt och jag trivs bra. Jobbar tre dagar denna vecka, igår, idag och i morgon, sen ledig helgen. Ska på konsert med mamma och syrran på friends arena på lördag och kolla in Kizz (för andra ggn) kommer bli sjukt skoj :) Nästa vecka är jag tillbaka i Sätra för att jobba några pass till, blir ev en sväng till Uppsala på ons och hälsa på Hanna och Eric, måste bara ta mig en titt på mitt schema och se hur det ser ut. Måste även hinna på stan nån dag och kolla in sommarutbudet, vill köpa mig några nya sommarlinnen och kanske nån klänning nu inför Egypten resan som nalkas =) Känns som om det är mycket på G just nu.... Har varit mycket den senaste tiden, först försäljning av häst, sen av bil och båda gick väldigt smidigt. Sen hem till byn och hälsa på och fixa med lite saker innan jag åkte ner hit för att jobba som en tok innan jag ska flyga till Egypten nästa helg med Siri (blir ren och skär semester, kommer inte göra många knop). Sen hem och hämta min nya bil som står och väntar på mig på Motorcentralen hihi vad spännande :) sen börjar sommarjobbet. Hoppas dock hinna med lite roligheter också med spännande personer, hoppas denna sommar blir lika bra som den har börjat....Känner mig iaf glad och full av energi!!
Nya bilen
Nya frisyren
Ny på jobbet ;)
trevlig sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0